Een brief voor de Koning: Mag ik dineren met u?

koning 50 jaar

Zijne Majesteit de Koning,

Ik ben een vrouw met een grote droom. Ik wil graag één van de 150 Nederlanders zijn die uitgenodigd worden ter geledenheid van uw 50ste verjaardag voor een feestelijk diner op vrijdagavond 28 april 2017 op het Koninklijk Paleis Amsterdam. Maar ik ben geen Nederlander, ik ben een buitenlander van Indonesische nationaliteit. Indonesie, kent u dat nog? Ja, dat is het. Een mooi land met veel verhalen!

Als ik met u dineer, mag dan mijn familie mee? Ten eerste wil ik mijn vader mee. Waarom mijn vader? Omdat hij een culinair avonturier is. Hij wil alles proberen. Hij is iemand die houdt van praten en hij kan ook goed luisteren. Soms begrijpen we hem niet omdat hij te slim is(verstooide professor). Maar maakt u zich geen zorgen hij is erg aardig. Hij is nooit boos, natuurlijk zal niemand dat zijn als ze dineren met de Koning.

Ten tweede wil ik graag ook mijn moeder mee. Zij houdt van sprookjes. Dineren met Koning  lijkt een beetje op een sprookje.

Zijne Majesteit de Koning, mag mijn man ook mee? Hij was verliefd op koningin Maxima.Gelukkig heeft hij mij gevonden. Hij vindt dat ik mooier ben dan Maxima. Eehhmm, sorry!

Omdat ik een moeder ben, wil ik graag mijn dochters mee naar het diner nemen? Ze zijn nog niet 20 jaar oud, maar helaas moet ik de regel breken. Mijn tweeling van 7 jaar  neem ik dan mee naar het diner omdat ik geen oppas kan regelen.

Bedankt voor uw begrip. Ik hoop dat u mijn brief leest, dus kunnen we elkaar leren kennen en samen een mooie ervaring hebben.

 

Met vriendelijke groet,

Yayang Neville
Een kleine vrouw van 43 jaar oud met grote dromen.

 

Note:
Day 5: If you could have dinner with any five people, who would they be?

 

6 thoughts on “Een brief voor de Koning: Mag ik dineren met u?

  1. Semoga terkabul ya walau belum saat nya usia 50th.
    Jangan lupa Bandung plus diajakin. Karena kami juga doyan makan.

Leave a Reply

