Flip logeren bij Cahaya

Traaaalaaaaaaaaaaaaa, weekend ini giliran Cahaya yang dapet tamu istimewa.
Yes, Flip si beruang nginep di rumah. Setelah beberapa bulan yang lalu Flip dari kelas Cinta juga nginap di rumah. (baca Flip logeren bij Cinta)
Yuk kita baca buku harian si Flip, cerita apa aja sih yang ditulis Flip disana…..

Image

Dit weekend mocht ik bij Cinta logeren.

Vrijdag zijn we naar de bibliotheek gegaan. Cahaya en ik hebben daar een boek gelezen.

Samen met de moeder van Cahaya ben ik naar de markt gewest. Helaas was Cinta, de zus van Cahaya ziek.

Toen de vader van Cahaya terug van werk kwam zijn we naar de supermarkt gegaan en hebben daarna mexicaans eten gegeten. Ai caramba dat was lekker.

De volgende dag zijn we naar vriendien van de familie gewest en hebben BBQ Indonesiche stijl gedaan. Lekker heet eten.
Cahaya heeft een kappersbelandeling gekregen van een van de meisjes daar. Ze heeft hele mooie krullen gekregen.
IMAG1353
IMAG1354
‘S avonds zijn we bij een trouwerij geweest. Het was gezellig. Daarna naar huis en slapen.

 

Volgende dad ben ik samen met Cahaya in bad gegaan en heb ik mijn bad muts op gedaan om niet nat te warden.

Daarna zijn Cahaya, ik en Cahaya’s moeder naar Rotterdam centrum gegaan en hebben we gekeken naar de marathon.

We hebben poffertjes in de middag gegeten en daarna zijn we met de bus terug naar huis gegaan. Papa van Cahaya wachtte ons op in de snackbar waar we een patatje met kroket hebben gegeten. Hhhmmmmm lekker ongezond. Niet door vertellen en juf Evelien hoor.

 

Groetjes, Flip de beer!

 

Image

Leave a Reply

